Meniu

Intrebari frecvente

Informatii generale


Cum pot intra in contact cu Gogofit.ro?

Pentru a intra in contact cu noi, te rugam sa folosesti una din modalitatile de contact prezentate aici.


Cum functioneaza "garantia celui mai mic pret"?

Ne straduim ca pe Gogofit.ro sa gasesti tot timpul cele mai bune preturi iar pentru asta avem nevoie si de ajutorul vostru. Sunteti mai multi si de cele mai multe ori foarte informati. In pagina fiecarui produs vei gasi nu link pentru "garantia celui mai mic pret". Atunci cand gasesti pe un alt site acelasi produs la un pret mai mic decat va fi pe Gogofit.ro, te rugam sa accesezi linkul, sa completezi formularul iar noi vom facem tot posibilul sa venim in 24h cu o oferta cel putin la fel de buna ca cea semnalata de tine. 


Livrarea si pregatirea comenzilor


Cum se confirma comenzile?

Imediat dupa plasarea comenzii, vei primi de la noi un mail de confirmare a comenzii in care vei gasi si lista cu produsele comandata dar si costul pentru transport.

Pentru Romania, toate comenzile plasate se confirma telefonic pentru a ne asigura ca adresa de livrare si numarul de telefon au fost introduse corect in pagina de finalizare comanda.

Imediat dupa confirmarea telefonica a comenzii, ne ocupam de pregatirea comenzii iar imediat ce va fi predata curierului, vei primi un mail de instiintare in care vei gasi numarul de awb si adresa la care poti verifica oricand unde este coletul tau. Numarul de AWB al coletului il vei mai putea gasi si in "istoricul comenzilor" din contul tau de client. 

Daca nu primesti emailuri de la noi, te rugam sa verifici folderul Junk/Spam si adauga mailurile la lista ta de contate pentru a nu te mai confrunta pe viitor cu astfel de situatii. 

Daca in continuare intampini probleme, te rugam sa ne contactezi aici iar noi iti vom raspunde negresit!


Cum urmaresc coletul?

Poti urmari coletul oricand incepand cu momentulin care primesti emailul de la noi, prin care te informam de faptul ca ampredat coletul firmei de curierat. In emailul acesta vei gasi numarul de AWB dar si adresa de internet pe care daca o vei accesa, vei vedea unde anume pe traseu este coletul tau. 

Daca nu ai primit mail, te rugam sa verifici si in folderul Junk/Spam iar daca nu-l gasesti nici acolo. De asemenea, in "istoricul comenzilor" din "contul tau", in dreptul comenzii, vei mai putea gasi numarul de AWB. 

Daca intampini probleme, contacteaza-ne fara griji oricand in orele de lucru si iti vom raspunde cu drag in cel mai scurt timp. 


Care sunt modalitatile de livrare?

Avem la dispozitie pentru tine doua modalitati de livrare: 

1. Livrare prin curier rapid - 18 lei oriunde in Romania

2. Ridicare personala de la biroul Gogofit.ro din Bucuresti - 0 lei. Adresa biroului o gasesti pe pagina de contact.

Ziele lucratoare reprezinta zilele de Luni pana Vineri excluzand sarbatorile legale. 


In cat timp primesc comanda?

De regula intre 24 si 48 de ore de la confimarea telefonica a comenzii. 


In cat timp mi se va livra comanda?

Comenzile plasate pana la ora 13:00 sunt livrate in aceeasi zi iar cele plasate dupa ora 13:00, se vor livra urmatoarea zi lucratoare. 


Comanda a fost livrata dar inca nu am pirmit coletul. Pe cine contactez?

Cand comanda este predata firmei de curierat, vei primi un mail de instiintare. In corpul mailului, vei gasi numarul de AWB al coletului si numarul de telefon de la firma de curierat dar si linkul pentru urmarirea coletului. Daca nimic din toate astea nu te ajuta, suna-ne!


Comenzi si plati

Care sunt modalitatile de plata acceptate?

Mai jos aveti lista cu modalitatile de plata acceptate:

1. plata online cu card 

2. plata online cu card de credit in rate fara dobanda

3. plata cash ramburs la curier in momentul in care iti inmaneaza coletul 


Paginile web de pe www.gogofit.ro pentru procesarea comenzilor sunt securizate, informatiile fiind criptate atfel incat sa-ti poti introduce in siguranta datele cardului pentru plata comenzilor.

Daca folosesti vouchere de reducere sau cadou iar valoarea voucherului nu acopera valoarea produselor comandate, poti plati diferenta folosind una din modalitatile de plata enumerate mai sus. 


Pot folosi vouchere cadou sau vouchere de reducere?

Poti folosi vouchere cadou sau de reducere partial sau in intregime pentru comenzile plasate pe www.gogofit.ro

Pentru situatiile cand voucherul cadou sau de reducere are o valoare mai mare decat cea a comenzii, diferenta va ramane pe voucherul cadou astfel incat la viitoarele comenzi sa o poti folosi. 

Daca valoarea de pe voucher este mai mica decat valoarea comenzii, in urma folosirii voucherului in pagina de finalizare a comenzii, diferenta de plata o vei putea achita folosind una din modalitatile de plata acceptate.

Te rugam sa tii cont de urmatoarele informatii legate de vouchere:

  • Contravaloarea in bani a voucherelor cadou sau de reducere nu poate fi rambursata;
  • Voucherele se folosesc ca banii: nu ne asumam raspunderea pentru pierderea lor sau furtul lor; 
  • Voucherele sunt valabile timp de 2 ani de la data intrarii in vigoare iar sumele ramase pe vouchere se vor nula la expirarea valabilitatii;
  • Cu vouchere nu se pot cumpara alte vouchere;

Daca in continuare ai nevoie de informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi aici. 


Cum gasesc marimea potrivita?

Masurile produselor de regula sunt diferite de la o marca la alta. 

Te rugam sa consulti ghidul de marimi din pagina produsului.  In el vei gasi toate informatiile necesare pentru alegerea exacta a marimii produsului dorit.


Ce inseamna produse la "pre-comanda"?

Toate produsele care figuraza in stoc inseamna ca sunt disponibile pentru livrare incepand chiar din ziua plasarii comenzii. 

Produsele care in loc de pret sunt insotite de sintagma "pre-comanda" sunt acele produse care nu exista in stoc dar pe care urmeaza sa le primim. Le poti comanda inainite ca ele sa devina disponibile in magazinul online sau iti poti exprima dorinta sa te instiintam atunci cand acestea vor deveni disponibile.


Contul meu

De ce sa-mi creez un cont?

Este important atat pentru tine cat si pentru noi ca tu sa iti creezi un cont in platforma noastra.

Avantaje:

  • pastrezi intr-un singur loc istoricul comenzilor tale;
  • returnezi unul sau mai multe produse din comanda ta;
  • ai acces la numarul de AWB al fiecarei comenzi;
  • vezi voucherele disponibile si valorile lor;
  • iti administrezi adresele de livrare si notificarile astfel incat sa primesti din partea noastra doar comunicatia de care vrei sa ai parte.


Cum imi creez contul?

Incercam sa cream un sistem cat se poate de simplu pentru fiecare. Daca ai cont de facebook, te rugam sa accesezi butonul 'Conecteaza-te cu facebook' atunci cand ti se cere, si un cont se va crea automat. Daca nu ai facebook, in aceeasi fereastra cu butonul de 'Conectare cu facebook' vei mai gasi un buton pe care scrie 'Creaza cont'. Apasa-l si urmeaza instructiunile; dureaza 10 secunde.


Cum folosesc un voucher de reducere?

In pagina de finalizare comanda vei avea optiunea sa introduci coduri de reducere. Introdu codul tau de reducere si sistemul va modifica totalul de plata in concordanta cu reducerea sau suma asociata voucherului tau. 


Am gasit o problema la site. Ce pot sa fac?

Ne pare rau ca ai intampinat o problema cu site-ul nostru. si te rugam sa ne scrii pentru a o putea repara cat de repede posibil.


Ne-ar fi de un real ajutor daca ne-ai da cat mai multe detalii despre problema: 

  • care a fost problema

  • linkul paginii unde ai intampinat problema
  • una sau mai multe poze
  • orice eroare care ti-a aparut pe ecran

Trimite-ne aceste informatii la [email protected]


Multumim!